Vizitează Covasna


„Covasna, pur și simplu fabulos”

Curs de marketing la Covasna: viitorul în domeniul turismului este mediul online

  • January 7, 2017

Zilele Turismului Covăsnean a oferit ocazia unui număr de 50 de participanţi, oameni de afaceri din domeniul turismului, reprezentanţi ai organizaţiilor societăţii civile şi ai instituţiilor statului de a lua parte la un curs de marketing turistic, coordonat de consultantul Răzvan Pascu. Evenimentul, în care acesta le-a vorbit celor prezenţi despre oportunităţile de exploatare oferite de Facebook, site-urile proprii şi alte spaţii online, a avut loc joi, 22 septembrie la Covasna.

„Prin cursurile de marketing turistic şi social media care se desfăşoară aici am încercat să-i fac pe oamenii de afaceri din Covasna, hotelieri, proprietari de restaurante, proprietari de pensiuni, să înţeleagă că stau cumva pe o comoară aici. O comoară care nu este cunoscută suficient la scară naţională. Cred că am reuşit să-i fac să înţeleagă că, în ceea ce priveşte promovarea serviciilor oferite, mediile sociale, Facebook-ul, blogurile, tot ce înseamnă online, la fel ca şi în alte ţări, şi în România înseamnă viitor. (…) Luni, la evenimentul pe care l-am organizat la Bucureşti, în cadrul Zilelor turismului în judeţul Covasna, tocmai secretarul de stat de la turism a spus, referindu-se la cele mai recente date statistice, că anul acesta Covasna va avea o creştere fantastică, dublu decât media naţională. Dacă la media naţională se estimează o creştere de 10 la sută, la Covasna se estimează o creştere de 20 la sută. Acest lucru nu cred că este întâmplător, ci este rezultatul unor eforturi combinate ale sectorului privat, ale autorităţilor publice şi ale organizaţiilor locale ale societăţii civile încearcă şi îşi doresc tot mai mult să promoveze şi să dezvolte turismul, ceea ce este fantastic!”, a spus consultantul în marketing turistic, Răzvan Pascu, după evenimentul de joi.

Şi László Endre, vicepreşedintele Camerei de Comerț și Industrie a județului Covasna, a subliniat, de asemenea, că folosirea mediilor de comunicare online reprezintă viitorul. „Trebuie să mergem mai departe în ceea ce priveşte marketingul: fapt este că multe dintre întreprinderile mici nu sunt la zi cu propriile pagini pe Facebook sau propriile site-uri. Aceste cursuri reprezintă un impuls pentru a acorda o importanţă deosebită administrării acestor medii, deoarece circulaţia rapidă şi corectă a informaţiilor, accesul rapid, comunicarea cu viitorii oaspeţi şi modalităţile rapide de plată reprezintă progresul”.

Proprietarul unei pensiuni din Sâncrai, Kiss Áron a declarat, după evenimentul de joi, că prezentarea a pus în lumină cele mai noi şi eficiente instrumente de comunicare online. „Dacă nu eşti prezent pe Facebook, nici nu exişti pentru o parte din publicul tău ţintă. Anterior, am considerat că este suficient să fii prezent pe Booking, cu reclame plătite. Pe Facebook, versiunea dedicată firmelor, feedback-urile sunt cuantificabile, ceea ce ne ajută foarte mult. Până acum am făcut publicitate pe Booking şi publicitate directă cu Google, dar scopul este acela să ne promovăm pe cât mai multe platforme online, paginile de prezentare să fie cât mai simple şi cât mai concise şi să corespundă nevoilor publicului nostru ţintă. Discuţia de astăzi a pus în lumină aceste instrumente noi şi eficiente. Consider că a fost întâlnire importantă din punct de vedere profesional”, a spus acesta.

Lăsați un mesaj